Hotel Petr Bezruč ***

Recenze Hotelu Petr Bezruč *** - pokoj číslo 318

Nákupy na slevových serverech jsou dnes velmi populární. Já osobně mohu říct jen jedno: "myslet si, že dostane někdo kvalitu za rozumné peníze" jen proto že nějaký hotel, nebo penzion měli zrovna okurkovou sezonu a tak slevili. Bohužel v tomto případě jsme narazili na hotel, který nakonec nebyl ani levný a už vůbec ne dobrý a jmenuje se Hotel Petr Bezruč.

Příšerné jednání při objednání ubytování v Hotelu Petr Bezruč ***

Jak jsem psal již výše tento pobyt byl zakoupen na slevovém portálu a jelikož to bylo pro moje rodiče nechal jsem je, aby si hotel sami zarezervovali. Jaké bylo moje překvapení, když jsem se od moji jinak mírumilovné maminky dozvěděl, co se stalo. Paní na recepci se ji nevěnovala. Po telefonu ji spíše odbývala a vypadalo to jako by měla více zájem o program, který je v televizi, která ji hlasitě hrála v pozadí, než o budoucího hosta, kterého má právě na telefonu.

Hotel jsem nakonec objednal sám

Sám jsem toho po hotelích nejezdil opravdu hodně a toto jednání mě naprosto vytočilo. Proto jsem vzal telefon já a ubytování rodičům zarezervoval. Věřil jsem, že dokážu být důraznější pokud by paní recepční chtěla pokračovat v nastoleném tónu a jednání. Přiznám se, že ve chvíli, kdy jsem ucítil, že se paní nechovala tak, jak bych to očekával, zpustil jsem trochu zostra, ale následně se mi paní recepční začala věnovat tak, jak jsem běžně zvyklý a hotel jsme zarezervovali.

Příjezd na hotel alá bezbariérový přístup

Můj tatínek je vozíčkář. Tento fakt jsem již při objednání zmiňoval, ale když jsem do hotelu volal a ptal se jestli mají všude bezbariérový přístup, byl jsem neustále uklidňován, že to nebude vůbec žádný problém. Bohužel to problém byl. Ano, mohu říct že měli zbudované nájezdové rampy. Udělat pro vozíčkáře nájezdovou rampu, která podle mého názoru neměla víc jak 5 m a překonávala převýšení cca něco přes metr je nemožné. Evidentně ten, kdo tento nájezd vymýšlel nikdy neseděl na vozíků. Bylo by mu jasné že takový sklon může zavinit i převrhnutí vozíčkáře. Pokud se vozíčkářovi přece jen podaří vyjet bez potíží, bude to chtít značnou dávku odvahy a akrobacie.

Čekáme na recepci a moje trpělivost zůstala asi někde pod kopcem

Na registraci na hotel není nic tak zajímavého, abych o tom mohl psát, ale ta komedie, kterou jsem zažil na Hotelu Petr Bezruč Vás bude určitě zajímat. Soudím podle toho jak se paní recepční chová, že to byla ta jistá osoba, se kterou jsme již jednou měli tu čest při telefonické rezervaci jednat.

Když se nedaří, tak se nedaří, ale na Hotelu Petr Bezruč to začíná být standardem

Dokážu pochopit, že jsou nějaké provozní problémy. Hotel Petr Bezruč opravdu nebyl již nejnovější. Osobně jej odhaduji někdy na 60. až 70. léta 20. století. Ale pokud chci někam zvát hosty a chci si nechat platit za služby, které poskytuji, musím k tomu mít uzpůsobené podmínky. Na recepci před námi stálo asi 6 hostů. My jsme se dostali na řadu za dobrou tři čtvrtě hodinu. To je výkon že ☺. Paní recepční neustále nadávala za počítačem, že ji nefunguje program, že mají problémy s elektrikou a spoustu dalších jiných drobností co jsou špatně. Občas prošel nějaký pán asi z údržby, ale připadalo mi, že i tomuto pánovi je vcelku jedno co se děje. Možná neměli ani možnost jak všechny problémy řešit.

Vstupní hala - Hotelu Petr Bezruč ***

Hotel Petr Bezruč *** - vstupní hala

Dokáži pochopit, že někdo nemá svůj den, nebo že se něco nedaří. Na druhou stranu očekávám, že pokud někam přijedu například jako moji rodiče a odpočinkový pobyt, který platím dostanu za své peníze i nějaké služby. Ano, možná někdo namítne, že nemám nakupovat na slevovém serveru, ale když už někdo nabízí nějakou službu, měl by dbát na kvalitu. A podle mne by se měl každý kdo pracuje v tomto oboru chovat k hostovi slušně a nepřenášet na něj své problémy. Host si neplatí za to, aby se dozvěděl co všechno nebude fungovat, ani za to, že uvidí naštvanou a protivnou recepční. A pokud se tak chovají musí čekat, že dostanou takovou recenzi svého chování jakou právě čtete.

Vyrazili jsme na pokoj a číslo 318

Byl to trochu artistický výkon, ale když se táta snažil a já mu pomáhal povedlo se mu rampu zdolat a podařilo se mu i s vozíkem vyjet. Zaskočila nás ještě informace, že výtah se může občas zaseknout, abychom s tím počítali (opět další věc, která mě jako hosta nemá zajímat a nemá se stávat). Pokoj byl objednám s tím, že táta je vozíčkář. Když dostal pokoj ve třetím patře očekávám, že se tam bez problémů dostane i se svým vozíčkem. Myslel jsem, že rodičům objednávám relaxační pobyt v Beskydech, ale připadlo mi to jako výlet na Matějskou pouť. „Dobrý den Vážený hoste, nejprve se svezte na vozíku na naší adrenalinové dráze v podobě rampy pro vozíčkáře a postupujte na další atrakci s názvem Komnatu hrůzy a překvapení, která je součástí našeho výtahu".

Hurá pokořili jsme nástrahy tajemného hradu Hotel Petr Bezruč a jsme na pokoji číslo 318

Jak sami můžete na videu vidět opět nikdo nedbal při volbě pokoje ohled na to, že otec je vozíčkář. Přístup k posteli, do koupelny, nebo na WC tomu určitě uzpůsobený nebyl. Je smutné, že někam voláte a ověřuje informaci jestli je hotel opravdu bezbariéroví (pro vozíčkáře je to životně důležité). Nakonec se ukáže, že někoho nezodpovědnost, nebo lajdáctví a chce se mi říct až naprosté diletantství dokáže díky těmto nástrahám, které jsem popsal tak pokazit dovolenou. Doufám, že v tom nebyla jen touha vymámit z nás peníze za ubytování a že to bylo jen nezodpovědnou recepční, protože kdyby mi řekli hned jako už asi v 6ti případech, kam jsem volal před Hotelem Petr Bezruč, že nejsou bezbariérově uzpůsobeni poslal bych rodiče jinam.

A teď k samotné recenzi vybavení pokoje 318 v Hotelu Petr Bezruč

To že byl hotel Petr Bezruč vybavován tak před 30. lety by mi nevadilo. Spal jsem již v podobných zařízeních například Hotel Satel v Popradu. I když zařízení nebylo nejnovější bylo vidět, že se o něj nikdo už moc ani nestará. Pokud jste se dobře dívali na video, viděli jste oloupanou barvu na křesle, kde bych si měl užívat krásného výhledu do přírody (ten výhled do lesa bylo asi to nejkrásnější na celém pokoji). Což mi přišlo velmi smutné. Nebo zvlněného obložení na stropě. Celkově se mi pokoj nelíbil.

Koupelna v pokoji 318 - Hotelu Petr Bezruč ***

Hotel Petr Bezruč *** - koupelna pokoj 318

Věřím, že se najde spousta odvážlivců, nebo dobrodruhů a budete chtít Hotel Petr Bezruč *** navštívit zde máte kontakt:

Adresa Hotelu Petr Bezruč ***

Malenovice 327
739 11 Frýdlant nad Ostravicí

Kontaktní spojení Petr Bezruč ***

telefon: +420 558 675 341
telefon: +420 558 675 342
mobil: +420 737 211 111
skype: hotelpetrbezruc
email: recepce@hotelpetrbezruc.cz

Závěrem mé hodnocení Hotelu Petr Bezruč ***

Když jsem se ptal rodičů, jak se jim pobyt líbil, nejprve se nadechli, ale pak to spolkli s hláškou, že bych Hotel Petr Bezruč *** jen zkritizoval.

Máte nějakou jinou zkušenost s Hotelem Petr Bezruč? Napište mi ji do komentáře a třeba změním názor.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *